Daca nu esti 100% satisfacut de produsul cumparat de pe www.daisler.ro, poti sa-l returnezi.
Acestia sunt pasii pe care trebuie sa-i urmezi:
- In termen de 14 zile, din momentul in care ai primit produsul prin curier sau l-ai ridicat din magazinul nostru, trebuie sa anunti intentia ta de a returna produsul. Poti face asta, cel mai usor, completand formularul de retur de mai jos. In acest formular, te rog sa nu uiti sa selectezi una din optiunile de retur: schimb cu un produs diferit sau rambursarea sumei de bani.
Daca nu doresti sa completezi formularul de retur, poti sa ne anunti, printr-o declaratie neechivoca, prin posta la adresa:
SC Rilandi Soft SRL, str. Avram Iancu, nr 20 A, Cluj-Napoca, jud Cluj;
Atentie, nu poti anunta intentia de de retur doar telefonic.
-
Dupa trimiterea formularului de retur, vei primi pe un suport durabil, respectiv prin e-mail de la noi confirmarea primirii acestui formular si apoi un e-mail in care esti informat de aprobarea sau respingerea cererii tale.
-
Dupa anuntarea intentiei de returnare aveti 14 zile calendaristice in care produsul trebuie sa ajunga la noi, la urmatoarea adresa:
SC Rilandi Soft SRL, str. Avram Iancu, nr 20 A, Cluj-Napoca, jud Cluj.
Returnarea fizica a produselor se poate face personal in showroom, sau prin curierat (nu posta), costurile nefiind suportate de noi.
-
Daca ai optat pentru rambursul sumei de bani, iti vom trimite suma in contul specificat in formularul de retur. Daca ai platit cu cardul, banii vor fi returnati in acelasi cont. Banii vor fi vizibili in cont sau pe card in maxim 14 zile calendaristice de la data la care ne-ai anuntat de returul produselor. Iti vom rambursa banii prin aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita initial, cu exceptia cazului in care ti-ai exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare (in acest caz nu o sa-ti percepem niciun comision suplimentar)
Restrictii privind returul produselor
Urmatoarele categorii de produse nu vor putea fi returnate:
-
Produse de tip comanda speciala, adica confectionate dupa specificatiile tale sau personalizate in mod clar.
-
Elaborarea de design digital, prelucrarea de fisiere continand design digital.
-
Prestari servicii: colantare si masuratori de spatii comerciale in vederea colantarii.
Returul produselor defecte sau deteriorate
In cazul produselor defecte sau deteriorate, te rugam sa ne trimiti, dupa transmiterea formularului de retur, un email la adresa webshop@daisler.ro care sa contina imagini concludente cu produsul defect sau deteriorat, impreuna cu o descriere cat mai clara a problemei.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele care au fost degradate de catre tine:
-
prezinta urme de umezire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice,
-
prezinta urme de folosire excesiva, precum si produse vestimentare purtate.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).