Blue Monday în cifre. Și câteva completări
Am reușit să trimitem 58 de cărți poștale colectate de la Daisler Print House și de la Meron Napoca, toate cu mesaje optimiste de Blue Monday. Puteam să scriem 600 ca să umflăm cifrele, dar e mereu mai bine să fii sincer. Noi zicem că e un început bun pentru o campanie în premieră, lansată de Daisler Print House. Alte câteva zeci au fost completate de studenții Facultății de Psihologie din Cluj-Napoca.
Acum cărțile noastre poștale au luat drumul mai multor cabinete de psiholigie de unde vor ajunge la persoane care au nevoie de încurajări mai mult decât oricine altcineva. Dar pentru că e vorba de o campanie de gânduri bune, am vrut să vă arătăm și vouă câteva dintre mesajele pe care unii dintre voi le-au lăsat pe cărțile poștale. Vă mulțumim tuturor și vă invităm să ne urmăriți, clienți sau neclienți, pentru că împreună putem face lumea (puțin) mai bună. Chiar și cu o carte poștală.